poniedziałek, 20 lutego 2012

Medytacja 112

Pan Jezus mówi:
Jeżeli masz wątpliwości, jak postąpić, jak decydować, patrz na Mnie, pytaj, co bardziej ucieszy twojego Oblubieńca, decyduj według natchnień serca, a nie według ludzkiego pragnienia. To, co z serca pochodzi, ma zawsze źródło we Mnie, Ja daję tobie dobre natchnienia. I bądź Mi wierna i ufaj. A Ja wierność nagrodzę.

Bądź cierpliwa w oczekiwaniu Mojej pomocy. Pragnę sam być twoim Wspomożycielem, ale ufaj bezgranicznie.

Chcę sam przyjść do ciebie i pomagać. Potrzebuję twego ufnego zdania na Moje plany, zawierzenia Mi siebie i rozwoju duchowego, ufnego otwarcia na doświadczenia, przez którę chcę dać tobie więcej niż się spodziewasz.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. II, 11.12.2000)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz