sobota, 25 lutego 2012

Medytacja 117

Pan Jezus mówi:
Już teraz świadomie oddaj Mi każdy swój gest, każdy krok, spojrzenie, każde słowo, każdy oddech, uderzenie serca, każde spotkanie, rozmowę, wszystko, co dzisiaj wypełni twoje życie. Ja już teraz przyjmuję ten dar od ciebie i przygarniam do swojego Serca. Będziesz żyła w bliskości Mojego Serca, otoczona najczulszą opieką.

Ja pamiętam o twoim oddaniu siebie, o twoim pragnieniu życia w bliskości Mojego Serca, w Mojej obecności, więc nie martw się, gdy czasami o tym nie będziesz pamiętała.

To, co najbardziej raduje Moje Ojcowskie Serce, to zaufanie Mojej dobroci. I doświadczysz jej na miarę zaufania, oczekiwania, pragnienia przyjęcia jej ode Mnie.

(Teresa Chomieniec MSC "Rozmowy z moim Panem", t. II, 11.01.2001)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz