sobota, 2 maja 2009

Medytacja 14

.
Istotą ekonomii Bożej jest kształtowanie w nas wrażliwości na wolę Bożą i na miłujące Serce Boga, które ranimy naszymi wyborami kolejnych bożków. Każdy wybór bożka jest zniewaga Boga, a jednocześnie jest wyborem powodującym nasze cierpienie, bo z każdej niewierności będziemy musieli być oczyszczani.
(Rozdział 1, s.7)

Ścieżki do medytacji:
1. Pan Bóg pragnie kształtować we mnie wrażliwość na Jego Wolę w chwili obecnej.
W jaki sposób?
Pan Bóg chce dać mi Światło, natchnienie do każdej sytuacji, w której się dzisiaj znajdę, na każdy moment mojego dzisiejszego dnia.
Czy jest we mnie postawa zasłuchania, oczekiwania, zaufania?

2. Jak spędzam swój czas wolny?
Czy jestem wtedy w Obecności Bożej?
Czy w obecności swoich bożków?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz