wtorek, 12 maja 2009

Medytacja 24

.
W otrzymywanych od Boga darach staraj się dostrzec obecność Tego, który cię obdarowuje.
Jeżeli skupiasz cała uwagę na darze, pomijając jego Dawcę, to obracasz ten dar przeciwko Bogu.
W miejsce Boga twoim skarbem i zabezpieczeniem staje się sam dar.
(Rozdział 2, s.11)

Ścieżki do medytacji:
1. Czy spotykając się z życzliwością, dobrocią, zainteresowaniem osób, które Pan Bóg stawia na mojej drodze potrafię zobaczyć, że to sam Pan Bóg troszczy się o mnie przez nie?
Czy chcę dzisiaj dziękować Panu Bogu za Jego miłość do mnie?
W jaki sposób to uczynię?

2. Kiedy przeżywam sytuacje trudne, które mnie przytłaczają, kiedy nie radzę sobie, kiedy widzę swoją słabość i trudność w zaufaniu Panu Bogu czy próbuję dostrzec Obecność Pana Boga przy mnie, który kocha mnie niezależnie od tego czy coś mi wychodzi czy nie?
Czy pragnę dzisiaj podjąć kolejną próbę trwania w Obecności Jezusa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz