wtorek, 5 maja 2009

Medytacja 17

.
Kiedy jednak dostrzeżesz Bożą miłość, powstanie w tym pancerzu szczelina, przez którą dostanie się Boże światło. To ono umożliwi ci coraz pełniejsze poznawanie Boga i siebie.
Tylko szaleństwo wiary w miłość Boga dopomoże ci strącić z tronu bożka, jakim stajesz się sam dla siebie.
Człowiek nie może żyć bez miłości.
To miłość nadaje sens twojemu życiu i działaniu.
Dopiero gdy dostrzeżesz, jak wielką miłością jesteś ogarnięty przez Boga i twoją Matkę Maryję, będziesz odwracał się od starego człowieka w tobie, by kiedyś dojść do miłości Boga aż do wzgardy siebie.
(Rozdział 1, s.8)

Ścieżki do medytacji:
1. Czy w sytuacjach dnia codziennego dostrzegam miłość Bożą do mnie, Jego stałą czułą troskę o mnie?

2. Czy świadomość stałej Obecności Pana Boga przy mnie rodzi we mnie pragnienie trwania przy Bogu?
A może ta świadomość nic nie wnosi w moje życie, bo cała skupiam się na sobie: na swoich dzisiejszych planach, samopoczuciu...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz