wtorek, 19 maja 2009

Medytacja 30

.
Na drogach oczyszczeń naszej komunii życia z Maryją Bóg będzie stopniowo pozbawiał nas również tych oparć, które w ludzkim rozumieniu wydają się każdemu z nas niezbędne - oparć, jakich szukamy w relacjach międzyludzkich. Kiedy bowiem ktoś szuka oparcia w relacji z drugim człowiekiem, nie szuka go wtedy w relacji z Bogiem. W jakiejś więc mierze zamyka się na Boga. Jest to zatem zawsze jakaś forma niewierności czy grzechu; jakaś forma bałwochwalstwa.
(Rozdział 2, s.13)

Ścieżki do medytacji:
Pan Bóg troszczy się o mnie, o moją relację z Nim, o moje zbawienie.
Ja jednak często szukam poczucia akceptacji, bezpieczeństwa, zrozumienia nie w Nim, ale przede wszystkim w osobach, które On mi daje.
Czy chcę dzisiaj spróbować przeżyć ten dzień w Jego Obecności, dziękując Mu za dar relacji z osobami, które mnie akceptują?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz